marți, 17 ianuarie 2012

Update la numele de domeniu

Hello...It's me again. Blogul asta a inceput ca "Thoughts in My Mind" inainte sa apara Aidan. Apoi s-a transformat in Baby Stepz. Dar pentru ca nu ma rezum la povestit doar despre Aidan si evolutia lui, m-am gandit sa-i schimb putin numele  - Life in Baby Stepz. Asa ca domeniul a devenit si el  www.lifeinbabystepz.blogspot.com.

Cred ca se potriveste mai bine cu ce am publicat si voi publica in continuare. Pentru ca de fapt...am invatat, o data cu Aidan, sa traiesc in baby steps.

Iar o parte din calatoria mea cu pasi de pitic se poate vedea in acest mic jurnal digital.


O zi minunata sa aveti, oriunde v-ati afla!

5 comentarii:

  1. Oricare ar fi numele, tu ramai o persoana speciala.
    Si daca acest nou nume te defineste acum, este minunat!
    Urmarim si noi cum decurge la voi Life in Baby Stepz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place noul nume!
    Asteptam cu interes cat mai multe postari!
    Pup1

    RăspundețiȘtergere
  3. si noi va urmarim, as always :)
    celalalt nu mai exista, corect?
    kiss

    RăspundețiȘtergere
  4. Lili, Meli, Monis...va multumesc si va imbratisez. celalalt nu mai exista, intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am descoperit un blog interesant!
    Cu plecare de la ... Tzipi!
    Felicitari si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere