miercuri, 4 ianuarie 2012

Provocare

Ca o adevarata intarziata ce ma aflu, iaca vin si eu sa raspund cu elan si un zambet larg pe fata la provocarea Nelei.  In postarea ei, citeaza un articol - "30 Challanges for 30 Days of Growth" - care mie mi se pare foarte fain si care zice ca orice bun obicei se deprinde in 30 de zile. Apoi urmeaza o listuta intreaga de vreo 30 de lucruri pe care oricine poate alege sa le faca cu religiozitate pe perioada de timp mai sus amintita. Marea mea dilema, firesc (cum altfel)... e ca eu as vrea sa aleg mai multe. Voi incerca totusi, sa am bun simt de data asta. 

Sa vedem top 3... 


  • Pentru ca sunt mama clutter-ului si-mi place sa pastrez toate tampeniile, doar pentru ca ma doare corazonul sa le arunc sau ma amagesc mereu ca mi-or fi vreodata de folos, cap de lista e: Get rid of one thing a day for 30 days.
  • Mi-am reluat bunul obicei de a ma trezi pe la 6 dimineata, cand e liniste si pace in imparatie si cand pot sa imi dedic o ora, doua cititului, blogurilor, scrisului etc. Cap de lista numarul doi - Every morning read or watch something that inspires you. 
  • Last, but not least - Read one chapter of a good book every day for 30 days. Nu am decat vreo 6-7 carti incepute. Le-am pozitionat strateigc- care prin dormitor, care prin camera lui Aidan si care prin sufragerie. Citesc reviste si carti in general, cand ma asez sa-l alaptez pe Aidan. Mi-am facut obiceiul asta de pe vremea cand el era micut. Iar acum a devenit un ritual si imi aduce constiincios cate o revista sau carte ca sa am ce citi pana el mananca. 
Cam astea ar fi pentru moment. M-ar fi tentat si challengul cu fotografia si cel cu exercitiul zilnic si cel cu gatitul zilnic, but all in good time.

Intre timp...pe locuri, sunt gata si dau startul de maine, ca azi e deja seara si ma asteapta o tarta de pere sa ii fac un branci in cuptor. 

Sweet dreams! 

3 comentarii:

  1. Uaaa, ce faine provicari ti-ai ales! Super! Mai ales aia cu cititul unui capitol pe zi e foarte faina, poate incerc si eu cu cateva pagini, macar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata...and i am back. imi setasem google + profile si nu mai puteam comenta pe niciun blog. inclusiv pe al meu. te pup, Nela.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, imi place extrem de tare lista ta. Este de mare valoare. As putea-o considera "inspirationala" pentru mine ca eu n-am niciun fel de talente. Mi-ar trebui si mie o provocare de-asta. Este clar totusi ca orice-ar fi nu m-as trezi dimineata pentru nimic in lume :D

    RăspundețiȘtergere