luni, 16 ianuarie 2012

My Bucketlist

Cu o luna in urma, Nela mi-a pasat o leapsa, pe care vreau neaparat sa o onorez. Cu atat mai mult cu cat indeletnicirea mea nowadays is dreaming with my eyes wide open. E asa de placut si uplifiting sa te vezi in diferite ipostaze fericite si minunate. Parca atlfel iti vine cheful de munca si de viata.


Sunt intr-o forma de zile mari, ptiu, ptiu sa nu ma deochi. Si intentionez sa o tin asa tot anul asta si cat mai multi ani de acum inainte. Viata e frumoasa cand ai pofta de ea, nu-i asa?

Ok, deci si prin urmare...my bucket list:
1. Sa fac un curs fain de tot de feng shui si sa ma si acreditez.
2. Sa ajung in Kenia si sa merg pe pamantul acela rosiatic si minunat.
3. Sa vizitez New York, LA si Hong Kong
4. Sa imi fac o vacanta in Dubai
5. Sa am o casa pe malul marii, intr-un orasel din ala de poveste din sudul Frantei...de preferabil. Merge si Spania, daca nu.
6. Sa innot cu delfinii (asta mi-a placut la Nela tare)
7. Sa am 3 copii - one down, two to go. :)
8. Sa scriu o carte buna. Sau mai multe.
9. Sa fiu colaborator la Vanity Fair.
10. Sa invat sa imi fac propriile-mi parfumuri si sapunuri.
11. Sa invat reflexoterapie.
12. Sa invat reiki.
13. Sa fac dansuri latino si de societate. 
14. Sa invat sa fac prezentari exceptionale si cu ocazia asta sa scap de fobia de a vorbi in public.
15. Sa fac un curs de actorie. Just for the fun of it.
16. Sa vad aurora boreala.
17. Sa fac surf.
18. Sa vizitez Australia.
19. Sa ajung la performanta de a sti sa meditez si sa devin din ce in ce mai buna la yoga.
20. Sa am o casa la mare si una la munte.
21. Sa invat sa schiez.
22. Sa invat sa sculptez si sa pictez. Si mai ales sa fac portrete.
23. Sa invat sa fac poze profi.
24. Sa am gradina si livada si sa mananc macar 70% numai din productie proprie. 
25. Sa ajung fit ca Jennifer Aniston.
26. Sa fiu mereu vesela si cu zambetul pe buze.
27. Sa daruiesc mai mult din orice am.
28. Sa fiu multumita 100% cu ce am si sa fiu recunoscatoare in fiecare zi.
29. Sa fiu un bun mediator.
30. Sa invat sa calaresc.
31. Sa am in fiecare an o vacanta frumoasa cu familia mea. 
32. Sa am puterea magica sa ii fac pe ai mei linistiti la batranete. Ei stiu bine la ce ma refer.
33. Sa mergem la Ibiza.
34. Sa invat sa cant la pian sau la chitara. 
35. Sa vorbesc si sa scriu in franceza la fel de bine ca in engleza.
36. Sa invat spaniola si italiana conversational.
37. Sa invat ungureste.

Ma opresc aici...dar ar mai fi. Asa ca ma duc sa mai visez un pik cat doarme blondinu'. 


3 comentarii:

  1. Aiii,ce faine sunt!
    Tin pumnii sa devina realitate cat mai multe dintre ele!
    Si da,pofta de viata keeps us up!
    Pup blondinu'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta sa se indeplineasca toate! Mi se pare ca toate te reprezinta!

    Mai, oare de ce pe ipad nu pot vedea dynamic view asta al tau si al Nelei? Si daca dau sa imi arate in modul clasic, nu pot comenta si nu pot vedea comentariile, pot vedea doar pagina principala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iaca pot si eu sa raspund daca dau reply. foarte frustrant bloggerul asta. nu stiu de nu functioneaza pe ipad. ce nu inteleg eu e de ce nu pot sa selectez profilul ca sa comentez la tine pe blog. cred ca tre sa dau un pic de feeback la nenea de la google sa vedem ce raspund.

      Ștergere