luni, 2 iulie 2012

City Break

It's been a long time...but I am back. Unul dintre motivele pentru care nu am mai scris este pentru ca nu pot sa ma loghez pe blog de pe laptop. imi lipseste butonul de sign in. Le-am scris celor de la blogger, dar nu am primit niciun raspuns.

Suntem bine...foarte bine...in concediu in Romania.
Cei care ne cunosc, stiu ca in fiecare an avem o traditie. De zilele noastre de nastere fiecare isi alege un oras pe care ar vrea sa-l viziteze, iar celalalt ii plateste biletul de avion. Anul asta, Sergiu a ales Clujul. Printre altele si pentru ca aici locuieste fratele lui.

Iubesc Ardealul, unde de altfel, am copilarit. E locul meu de suflet si cu siguranta o zona in care m-as gandi sa locuiesc daca ar fi vreodata sa ma mut inapoi in Romania.
Iar Clujul m-a surprins placut. Are un aer tare sarmant si cochet, mai ales acum imbibat de miros de flori de tei.

Suntem aici de vineri si am petrecut timpul cam asa:
sambata - o raita prin oras, admirat centrul vechi, pranzul la Taverna, intr-o gradina superba,  unde Aidan a foat cucerit de niste niste fetite cu codite...evident ca el a sarit masa, ca doar nu era sa piarda ocazia de joaca.

Am mai fost si in Turnul Croitorilor la o expozitie de icoane.

Seara m-a uns pe suflet: concert live Iris in Piata Unirii, la Ursus Evolution. Just beautiful. M-am simtit ca in studentie. Atunci i-am vazut la Motoare pe Teatrul National in Bucuresti...intr-o zi de vara la fel de frumoasa si inmiresmata.

Multa lume, multi copiii, bere la draft, muzica si voie buna. what more can you ask from life?





duminica - a fost chill pe dealurile Fagetului. Miros de fan, raze de soare jucaus printre crengile copacilor, mers descult pe drumul prafuit ca pe vremea cand eram copilandra pe dealurile Chibelii langa Tg. Mures. Mi-am dorit sa-i pot oferi lui Aidan macar o frantura din ceea ce erau vacantele mele de vara la bunica. Si iata ca a venit momentul asta. Iar maine ne indreptam spre casa bunicii, unde vom petrece o zi si o noapte.
Cat de fain e sa te afli in locuri familiare, sa stai cu mainile sub cap si sa te uiti la un cer perfect si sa adormi in cricriul cosasilor.
Iar copilul ... ce sa va spun de copil? S-a "scaldat" in colbul drumului, a urmarit furnici, a fost la cautat de melci si a dormit la umbra pomilor.





















Astazi avem in plan o vizita la muzeul farmaciei si o cafea la o terasa si poate o intalnire cu prieteni virtuali.


va urma...









2 comentarii:

  1. Pare o vacanta totala si pentru inima copilului dar si pentru a mamicii.
    Imi place traditia voastra de aniversari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, a fost superb! Avem o tara atat de frumoasa. Cat despre traditie, ne-am gandit ca ne cumparam lucruri destul peste an...amintirile din calatorii sunt priceless, though.

    RăspundețiȘtergere