duminică, 1 ianuarie 2012

La Multi Ani!

gif-Happy New Year


Eiiii, a mai trecut un an. Parca am clipit o data si gata a fost. Daca e sa o iau asa, zi cu zi si etapa cu etapa...a fost un an bogat in de toate: l-am vazut pe Aidan cum creste frumos si parca prea repede for my taste. Am trecut cu el printr-o operatie mica, dar stresanta pentru toti. L-am auzit spunand primele cuvinte, recitand prima poezie cu Mos arici. Ne-am desfatat la Craciun cu intepretarea proprie a slagarelor "Mos Craciun cu plete dalbe" si "Oameni" a lui Aurelian Andreescu. Ne-am bucurat de prieteni dragi cand a implinit 2 ani. Ar mai fi multe de spus, dar nu e destul loc.


Daca m-ar intreba cineva care ar fi the highlight of my year, nu as putea numi un moment anume. Pentru ca in fiecare zi traiesc momente unice, frumose, dragi si de neuitat alaturi de Aidan.


Pe plan personal, sa-i zic asa, am si acolo cateva lucruri de bifat:


  • am inceput munca part-time de acasa, asa cum mi-am dorit.  
  • am facut un curs de mediere, care sper sa duca undeva in viitorul apropiat
  • am inceput un blog in engleza - www.everyueveryme.com - pe care planuiesc sa-l updatez mai des si cu subiecte interesante pe 2012
  • am iesit mai mult cu prietenii, adicatalea am fost o fiinta "mai sociala"anul ce a trecut.
  • am incercat sa devin un om mai bun si sper ca am si reusit.
  • m-am lasat de junk food, care cred eu, e o mare realizare. 
Nu stiu daca le-as putea numi chiar New Year resolutions, dar pentru 2012 mi-as dori cam asa:
  • am pus ochii pe un curs de creative writing, care incepe in 9 zile. I know, another one. Dar mi-e dor sa merg la un curs, sa aud un profesor vorbind, sa iau notite si sa fac teme. I am a school junkie, ce sa mai zic? Si tot la subiectul asta, imi doresc sa scriu mai mult. It comes with the territory.
  • imi doresc sa calatorim mai mult. In special, imi doresc sa ajung la Nice. Nu stiu de ce. Mi s-a pus mie o pata mica pe orasul ala. Si daca tot am hotarat cu Sergiu sa ne reluam bunele si vechile obiceiuri de a ne oferi cadou cate un city break de ziua noastra, eu aleg anul asta Nice. El vrea Sicilia.
  • Nu stiu daca e o chestie generala, dar noi simtim ca 2012 is The Year. Nu ca vorbesc unii despre sfarsitul lumii, dar anul asta a inceput cu atata optimism si voie buna incat e imposibil sa nu fie asa. E anul in care toate proiectele, visele, dorintele devin realitate! Talk about positive thinking! 
  • Tot anul asta imi doresc sa explorez mai mult Londra, sa merg la mai multe expositii, muzee, fashion shows, vegan shows si orice altceva suna interesant pentru mine in momentul cand aud de ele. Si sa ma bucur de toate chestiile astea impreuna cu prietenii, pentru ca e mai mult fun asa.
  • Mi-am mai propus sa ajung sa fac un cadou fiecarei persoane dragi mie si copilutilor din dotare. Sa gasesc un mod potrivit in care sa-mi arat recunostinta tuturor celor care mi-au marcat viata intr-un fel sau altul. 
  • Biblioteca locala are o multime de programe pentru copii si adulti, book clubs si alte proiecte in care as vrea sa ma implic. Si vorbind despre carti, imi doresc sa cumpar in fiecare luna o carte buna.
  • De ani de zile imi doresc sa fac voluntariat la un charity pentru copii, iar 2012 e anul perfect pentru asa ceva.
Cam astea ar fi in mare. Va doresc un An minunat, plin de sperante, vise si dorinte implinite. Sanatate ca-i mai buna decat toate si multe, dar enorm de multe bucurii!

LA MULTI ANI!

Later Edit: In jobul meu fac mult media relations in Franta, asa ca anul asta mi-am propus sa trec de la stadiul conversational pe care mi-l sprijin cu ajutorul google translate, la un nivel mai avansat...adica sa pot vorbi liber la telefon, fara sa ma balbai, asa cum o faceam o data, pe vremea cand ma pregateam sa dau la facultatea de limbi straine, sectia Engleza-Franceza. 

4 comentarii:

  1. La multi ani dragilor!
    Sa aveti un an asa cum visati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, asezat, cald! Exact asa cum iti este sufletul.

    Am speranta ca va fi un an bun pentru voi. Si...Nice zici??? Hmmmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat scris. Sa te ajute Dzeu sa realizezi tot ce ti-ai propus. Stii, tu ti-ai propus Nice. Eu mi-am propus sa vad Londra anul asta si se pare ca Mos Craciun mi-a indeplinit dorinta si o sa ajung sa o vad in iunie :). Pupici tie si lui Aidan. Monikus

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Monis - la multi ani si voua! sa aveti un an pe cinste!
    @Lili -mii de xoxoxox. Va fi un an bun pentru toti. ai sa vezi! Nice m-ar unge pe suflet!
    @ Monikus - astept un telefon cand esti prin preajma! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere