luni, 27 decembrie 2010

Winter Wonderland

In sfarsit am ajuns in Winter Wonderland - un fel de oraselul copiilor si pentru adulti, care are loc in fiecare an in Hyde Park. Desi a fost frig, ne-am incalzit dansand si band o cana de vin fiert - ce-i drept, cam overpriced. Ne-am indulcit cu un waffle in ciocolata, iar baietii au atentat si la un carnat german.

Am intrat in parc pe inserat, cand luminitele sclipeau deja printre copaci. Parca ajunsesem pe un taram feeric, plin de o zumzaiala placuta si chiotele celor care se dadeau in carusele.

Aidan a fost capturat de Mosi Craciunii si oamenii de zapada de plastic. S-a dat in spectacol cu noul lui stil de dans batand dintr-un picior, si a alergat dupa luminite pana a cazut in singurul santulet de apa care curgea pe o alee. 

Ne-am intalnit cu prieteni dragi, de care el a profitat la maxim, cerandu-se in brate cand la unul, cand la altul, bucuros ca i se da atata atentie. 
Pregatiti sa incepem aventura







"milking the ketchup." nu a putut rezista tentatiei unui carnat german

Walking in fairy land

2 comentarii:

  1. Ce frumos ati petrecut, Maria!
    Ma bucur mult sa va vad sanatosi, cu voie buna, pofta de viata!
    Si un pic de magie.. frumos!

    Sa ne revedem la fel si in 2011!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, draga mea! Sa avem un An frumos ca-n povesti!

    RăspundețiȘtergere