sâmbătă, 25 decembrie 2010

Merry Christmas!

Este al doilea Craciun cu Aidan si este aboslut minunat. Pe 24 seara am impodobit bradutul. Noi puneam globuri pe o parte, Aidan le scotea pe partea cealalta. Apoi s-a hotarat totusi sa ne ajute si lua globuri din cutie si le arunca pe crengi. A fost un scump. 

Azi dimineata ne-am trezit cu elan si ne-am repezit la cadouri. A venit Mosu' cu o gramada de cadouri adunse si din Romania si din Londra. I-a adus lui Aidan jucarii, creioane si carioci de colorat, o orga si o toba de care s-a bucurat enorm. Acum si-o agata de gat, bate la toba si se plimba prin casa. 

Sergiu a primit multe pulovere de la toata familia. Au observat toti ca era in pana. Iar eu am primit un abonament la un fitness & wellbeing centre unde Aidan merge gratuit tot anul: bazin, sauna, sala, aerobic, yoga, pilates, masaj. Este si o gradinita unde-l pot lasa pe Aidan cat timp sunt la gym. Mosul a fost atat de generos incat a platit integral 3 luni si a promis ca va da el jumate in fiecare luna in primul an. 

A fost un Craciun frumos, cald, petrecut cu familia si prietenii, cu mancaruri gustoase si vin fiert aromat, langa un semineu-radiator electric. Sunt recunoscatoare pentru viata frumoasa pe care o traim, alaturi de copilul nostru frumos si sanatos.  






4 comentarii:

  1. Sarbatori Fericite, dragilor!
    Va pup cu drag!
    Ce mare s-a facut Aidan!!!

    Pozele sunt super iar tie ti-a crescut parul Maria! Iti sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel, draga mea. Cresc pruncii astia ca din apa. Multumesc de compliment. Va pupam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati fost SUPERBI de Craciun! Am vazut de ceva vreme pozele dar nu am reusit sa scriu un rand pana azi.....Aidan a crescut atat de frumos, un scump...si tu mami ai fost asa de placut surprinsa de cadou incat m-ai emotionat tare! Va pup cu drag!Sa aveti un an bun! Croco

    RăspundețiȘtergere
  4. Crocomam, multumim mult de tot. Sper ca sunteti bine si ca ati avut niste Sarbatori pline de bucurii. Sa aveti un an plin de impliniri!

    RăspundețiȘtergere