sâmbătă, 11 decembrie 2010

Week-end

Aidan se joaca pe covor langa mine cu niste jucarii noi primite de la o fetita care a renuntat la baby toys pentru ca ea acum e "grown up". Exact asta imi spunea Lara dimineata, in timp ce mama ei scotea jucariile din pod. Grown up inseamna ca are 3 ani si jumatate si a trecut de la stadiul de cuburi si carti cu melodii, la printese si puzzle-uri.

E o fericire sa-l vad mesterind langa mine, in timp ce bodoganeste in barba. Din cand in cand imi mai aduce cate o jucarie si imi sopteste "cuvinte" numai de el stiute. Nu stiu, zau, ce as putea sa fac cu un trunchi de copac decat sa-l dezasamblez in trei parti si sa i-l dau inapoi. Pare multumit de isprava mea si pleaca soptind. Are obiceiul asta de a "vorbi" in soapta in timp ce arata cu mana in diferite directii. Mai nou a descoperit ca bunicul poate fi si cal si cand prinde ocazia i se urca in spate si incepe sa impinga cu picioarele de parca ar avea pinteni.  

Au picat la tanc jucariile astea. Pe ale lui le stie deja pe de rost si nu le prea mai baga in seama. Acum are tot feluri de cuburi, trenulete, forme de lemn si carti de touch & feel noi. Ma gandeam sa-i improspatez si biblioteca ....de fapt sa vorbesc eu cu Mosul si sa-l rog sa-i aduca vreo doua-trei carticele cu Fifi & the Flowertots, ca-i plac lui mult. 

Pana una, alta, abia astept sa-i rearanjez camera. Avem un nou corp alb cu rafturi si sertare rosii, primit tot de la Lara. Si deja imi fac tot felul de planuri in cap, cum sa-l asez si cu ce sa-l umplu. In primul rand jucariile de plus. Categoric, si-au castigat loc de cinste pe noile rafturi. Recunosc, ma bucur si la gandul de a nu le mai vedea aruncate in playpan, claie peste gramada. 

Cat sta bunicul la noi, i-am lasat camera lui Aidan cu imprumut, dar dupa ce pleaca, o vom transforma in locul de joaca. Am primit de la bunica o multime de goblenuri cu Tom si Geri, Micky Mouse and Pluto, Chip & Dale si Minnie Mouse pe care le-am agatat pe pereti langa soarele si pestisorii de ceramica si icoana cu Sf. Arhangheli Mihail & Gabriel pe care a primit-o Aidan la botez.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu