miercuri, 23 iunie 2010

Al doilea dinte

Azi am observat ca a aparut si al doilea dintisor. Saracul de el, nu a mai fost asa aplaudat si intampinat cu surle si trambite ca fratele lui mai mare. A aparut candva intre ieri si azi, timid....abia s-a ivit un colt. Cred ca vom ramane asa mult si bine pentru ca alte umflaturi eu nu mai vad la gingii. 

Aici e foarte cald..in sfarsit...cred ca avem si noi noroc de 3 zile calduroase dupa 2 saptamani de ploaie. Asa ca azi l-am scos pe Piski in parc in pantaloni scurti si in picioarele goale. I-a placut la nebunie. 

El e vesel, rade la orice si la oricine....daca as putea toata ziua sa stau sa ma uit la el si sa-i vorbesc, el ar fi numai cu gura pana la urechi. 

Azi mi-a fost acceptat primul articol pe un website cu joburi pentru scriitori. Am facut primii mei $15 ca freelancer. :-D. Ce ma bucur este ca mi l-au acceptat din prima. Nu a trebuit sa mai fac niciun fel de modificare. Asa ca sunt un pic mandra de mine. 

Intamplarea a facut ca am scris un articolas despre dezvoltarea psihologica a bebelusului de 8 luni. Parca ma astepta pe mine articolul asta. Am aprofundat mai mult cum e cu teama asta de separare, cu timiditatea in fata strainilor cu faptul ca acum incep sa inteleaga cuvantul "nu" si ca fericirea lor cea mai mare este exploratul. 

Si o alta tema de gandire- baby sign language. Inca nu stiu ce sa cred, asa ca ramane sa cercetez mai mult. Deocamdata mi-am comandat o carte pe amazon. Sa vedem ce se alege de proiectul asta. So many things to do, so little time. Si intre timp, Piski creste, creste...zilele parca sunt ore si imi spun mereu ca trebuie sa ma bucur de fiecare moment pentru ca timpul asta zboara, zboara si nu vrea deloc sa mai ia si el o pauza. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu