marți, 6 iulie 2010

Plansul inainte de toate

Sunt rupta...din ce in ce mai rupta...stiu ...ma plang si nu ar trebui. Copilul doarme din ce in ce mai prost, din cauza dintilor, dar e sanatos si voios si asta e cel mai important. La sfarsitul lui iunie s-a ridicat singur in picioare tinandu-se de masa din sufragerie si de atunci numai sportul asta il practica. Nu stie sa se si aseze, asa ca invariabil, la cateva minute se aude o duduitura si bocete sfasietoare.

Daca il pun in fund sa se joace, plange. Daca se ridica in picioare si se apuca fericit sa dea din aripi si...evident, cade...plange. Daca il schimb de haine, plange. Daca ii iau cana din mana pe care o face stropitoare prin casa, plange. Pentru orice, el plange. Si incepe cu asa o jale de zici ca e in durerile cele mai crunte. Iar daca ii distrag atentia cu o jucarie sau il iau in brate, ii trece ca prin farmec.


Eu ma distrez privindu-l si urmarindu-i micile drame zilnice. Cand il iau uneori in brate se uita asa la mine, parca atunci m-a descoperit. apoi incepe sa rada cu gura larg deschisa si in semn de iubire, ma trage de par. 

Ii place sa manance paine singur. In rest, nu se atinge de nimic. Daca simte din greseala o bucata de banana, mar, mango, fasole pe maini, se stramba ca si cum ar fi plin de ceva oribil si mirositor. Simandicos din fire...ca taica-su ...zik eu cu voce tare...In mintea mea, am o vaga banuiala ca eu am fost asa. 

Toti imi spun ca seamna din ce in ce mai bine cu mine. La partea cu somnul sigur e al meu. Si langa mine statea mama sa ma pazeasca si eu nu voiam sa adorm. SI eu am plans noptile si m-am trezit de zeci de ori numai ca sa suzetez sau pentru ca ma dureau prea tare dintii.

Cred ca daca stau sa analizez asemanarile dintre mine si Piski, ajung la concluzia ca nici daca mi-l doream, nu iesea mai la fel. Singura diferenta este faptul ca el trage tot, nu sta 2 secunde intr-un loc si mananca bine. Pe cand eu am fost cuminte si sclifosita.

Ieri am fost in parc la scranciobe. L-am pus pe Piski pentru prima data intr-un leagan si i-a placut la nebunie. 

4 comentarii:

  1. Maria este tare frumos, Piski! din pacate nu am mai reusit sa vad poze cu voi:( si aveam in minte imaginea puiului asa cum este el in poza de pe blog..tiii! dar ce-a crescut! are fatuzca de baietel mare!:x

    va imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim draga mea. Asa am gandit si eu cand am vazut-o pe Prichi. Imi place de ea ca e o zambareata si o mancacioasa. Va pupam. Sper ca suportati mai bine caldura is ca i-au trecut bubitele.

    RăspundețiȘtergere
  3. O iau de la coada la cap: ce bucurie pe Piski si ce distractie la voi! Imi place.

    Cat despre restul...iti dau un pont: o sa treaca! PE cuvant!!! Si cand o sa ai un cavaler care-ti aduce cel mai minunat buchet de flori..nici n-ai sa-ti mai amintesti de astfel de momente.
    Asa ma incurajez si eu si-mi zic ca o sa vina momentul cand o sa i le pot intoarce si eu, dar sub alta forma. Stiu, eu sunt "ticaloasa" dar nu mai am nervi sa ma plang.
    Te pup cu drag si...capul sus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Liliacule drag...pare ca ma plang, dar nu ma plang. Adica, da. uneori ma aduce la exasperare mai ales acum cand Sergiu e pe ultima suta de metri si sunt eu cu el nonstop....dar sunt asa fericita ca e bine, sanatos si activ incat nu mai conteaza cat plange. i-or trece lui si astea. Bine ca sunt aici sa-l aud si rasplata e fantastica. vine si ma ia de gat rade si incearca sa ma muste de fata. cred ca vrea sa ma pupe, dar asa stie el. it;s heartwarming oricum.

    RăspundețiȘtergere