marți, 1 iunie 2010

1 iunie

De ziua copilului, am stat in casa. La Londra a venit vara! 14 grade si ploaie mocaneasca. o placere. iti vine sa te tot duci unde vezi cu ochii. Macar e verde totul in jur. Atata multumire sa avem si noi pe luna asta. 


Aidan, cu maraieli in program. Iar a refuzat aproape toate mesele. Cred ca maine, poimaine, ii da un dinte ca parca am simtit un coltisor. I-am dat, in schimb vreo 3 fire de fasole verde. pe care le-a insfacat lacom si ...bineinteles, le-a dus la gura. Macar atat sa simta si papila lui pe ziua de azi. 

Taraiala lui e din ce in ce mai rapida si nu mai stiu cum sa ma impart intre dragalit copil si cautat de munca. Inca nu am anuntat ca nu ma mai intorc la vechiul serviciu, dar, realist vorbind, nu am cum sa muncesc 10 ore pe zi, sa calatoresc in strainatate si sa fiu si langa Aidan. Iar, in al doilea rand, lumea pleaca pe capete...deci ceva e putred in Danemarca. Nu m-oi intoarce eu la taieri de capete. Asa ca sunt in cautari, tatonari, aplicatii. 

Un lucru bun pe saptamana asta...m-am reapucat de alergat. Am crezut ca-mi dau duhul pe deal in parc...dar am supravietuit si maine o iau de la capat. Which reminds me, trebuie sa-mi schimb muzica pe mp3 player. 

Revenind la Aidan...dragul mamii, noi te iubim, indiferent ca e 1 iunie, 2 sau 10. In 2 zile faci 8 luni...oare ne faci cadou un dintisor?

Si o alta chestie la care nici nu ma mai gandesc: analizele la tiroida arata ca sufar de tiroidita autoimuna Hashimoto, dar ...in acelasi timp...pe margine de Basedow. Adica am prezenti ambii anticorpi...ei bine, oare cine ma mai intelege si pe mine, ca eu oricum nu reusesc. 

Cred ca voi incerca si eu quinoa Danei si ceva ulei de argan, ca am auzit ca face minuni la tenul uscat :-D

2 comentarii:

  1. Super cu alergatul! Bravo! am mai citit eu un post de-al tau, candva, in care scriai ca ai alergat si tare m-am bucurat!

    Quinoa imi place tare mult..bine, dupa multi, eu am gusturi culinare mai ciudate:D; iar, uleiul de argan este minunat! eu ma dadeam cu crema hidratanta in timpul zilei (ceva de la Elmiplant, deci nu ceva deosebit..inainte imi placeau produsele de la ei, dar ultima crema m-a cam dezamagit..in fine), seara ma demachiam, ma spalam pe fata si nu mai puneam nimic..ma trezeam cu senzatia de fata stransa..cam in halul asta de uscat a devenit tenul meu (dupa sarcina s-a intamplat asta)..ei, ma dau cu argan seara, dimineata ma spal si pe cuvant de onoare daca mai am nevoie de altceva in timpul zilei...cineva mi-a spus ca i s-a parut f gras arganul..ar fi fain daca ai putea testa inainte, sa vezi daca se potriveste cu tenul tau..sau am mai citit ca uleiul de jojoba ar fi bun..oricum, eu una, am zis ca de acum incolo numai uleiuri vegetale voi folosi! am zis! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa senzatie de scoarta am si eu mai mereu. Mai ales cum dupa sarcina. Eu nu mai cumpar creme din comert. Ma mai dau cand imi aduc aminte cu o crema facuta de mama in farmacie. Dar astazi imi cumpar si uleiul sa vedem cum va fi. Sunt sigura ca foarte bine.

    Cu alergatul, incerc sa fiu constanta. Mai fac si ceva yoga de pe un dvd din cand in cand. Dar nu e timp mereu.

    va pup. imi pare rau ca Ana va trebui sa mearga la gradi atatea ore. Ma gandesc ca l-as fi dus si eu pe Aidan daca simteam ca merita serviciul....dar nu prea merita. Imi caut totusi ceva si part time si daca nu am alta solutie, va ajunge si el la gradi, macar o zi pe sp.

    RăspundețiȘtergere