vineri, 13 iunie 2008

London

Traiesc in oraşul asta imens, pe care-l iubesc si-l detest totodată. Un oraş care nu doarme niciodata, care parca te inghite si te consuma in fiecare zi pe care ti-o petreci in el. As vrea sa scap de aici, sa plec departe...si totusi...cand a fost sa o fac, nu am putut. mai stau putin, mi-am spus...mai sunt inca atatea de facut si de vazut...

Eu si cu "londra" avem o relatie ciudata, de love and hate care nu cred ca se va sfarsi niciodata...si totusi am ajuns sa o iubesc si sa o apreciez...pentru lumea pestrita, pentru libertatea pe care ti-o ofera, pentru ca nimanui nu-i pasa si pentru ca poti sa-ti faci amici in fiecare club/bar/parc/etc in care mergi.

am venit un copil de provincie, trecut putin prin Bucuresti...

in primele 6 luni voiam acasa, la prieteni si la studentie... si a trebuit sa invat, pe propria-mi piele...incet, incet cu pasi de melc. sa ma lupt cu mentalitati si principii care nu-si aveau locul in orasul asta nebun si frumos...

si au trecut 7 ani aproape...si sunt tot aici...hmmm....ciudat, ireal uneori...parca traiesc viata altcuiva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu