vineri, 4 februarie 2011

Prima tunsoare si ... more art

Nu o voi lua in ordine cronologica...incep cu ce ma doare pe mine mai tare. Si anume ca am tuns baiatul duminica trecuta. Am cedat presiunilor externe (tata) si am uns "latele baiatului". Dintr-o data am in casa un "golanas" si inca suspin dupa pletuta lui cea blonda. Da, trebuia tuns ca sa i se indeseasca. Da, arata cam tocit parul la spate, dar ca o mama ce ma aflu, sunt putin trista. 

Cam asa e Aidan acum: 


Inca nu m-am obisnuit cu el. Dar oricum acum nu mai conteaza. El a fost surprins de cateva ori cand se vedea in oglinda, dar s-a acomodat repede cu noul look.

Si din ciclul, "Aidan, artist in devenire", l-am surprins in actiune cand facea un aranjament ...nu, nu floral...ci de incaltaminte....arata asa, postmodernist si inspirant. Iata adevarata arta imortalizata pe pelicula. 

in plin avant creator

dupa ce i-a imprastiat peste tot la intrare, s-a gandit ca mai bine, ii muta

o imbinare de culori...arta adevarata

primul grup de "natura moarta"

ochi de artist, ursuletul e cheia si lacata :-D

observati unghiurile si jocul de culori?

"panza" artistului - tot apartamentul

inca ma mai intreb ce simbolizeaza?

Cam asta suntem noi these days. Adora sa spuna "tata" si tipa de fericire cand il vede venind acasa. Cand apar eu, ma priveste, se intoarce cu spatele si-si vede mai departe de treaba. Incep sa devin geloasa si stiu ca nu e just. 

Acestea fiind spuse, va dorim un week-end minunat. 

6 comentarii:

  1. Draga mea,

    iti voi spune de cate ori vrei! Mie imi place la nebunie de el! Imi place si mai mult decat inainte! Arata a toddler cool ce e! Frumosu lu mama!

    Apoi felicitari pentru artist! Nu-ti va fi usor :D

    Si cu tata, ia lipseste tu putin de acasa, sa vezi apoi reactie...

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii sta tare bine lui Aidan tunsulici,cum zice si Ralu,arata cool :)
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi se pare ca arata superdragut asa tunsulici. Are un aer de copil mai mare... Probabil ca nu e parere de rau dupa "latele lui" ci dupa figura de bebelus a lui Aidan pe care o avea inainte.
    Din pacate ei cresc!

    Cat despre "art sauvage" e supertare!!! Dar si voi neinspirati n-ati putut sa-i dati acces la TOATA incaltamintea?? Ca si-o sandaluta aruncata pe-acolo cine stie ce chestie extraordinara ar fi facut in viziunea grandelui artist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin si eu la gasca de admiratoare a lui Aidan!!! Ii sta foarte bine asa. Si dupa ditai zambetul din poza, cred ca si lui :))
    Inteleg si regretul tau, l-am simtit si eu cand am tuns Santiagul, insa cred ca Lili are dreptate, e mai mult o usoara parere de rau dupa o perioada din viata lui, mai mult decat dupa pleata. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va pupam!
    Faine pozicile cu incaltamintea!
    Parutul o sa creasca si o sa vezi ce mandra o sa te simti cand o sa aiba alta mocuta! :) De baiat mare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt in urma cu raspunsurile...

    so @ Lili - intr-adevar are aer de copil mare si intre timp a facut si falcute ca s-a apucat sa manance supe si ciorbe. Doamne ajuta! Si ce bine ai spus...din pacate ei cresc...asa ca incerc sa enjoy perioada asta cand inca mai are atata nevoie de mine.

    Cu pantofii....hmmm...ne mai trebuia un apartament la cati pantofi am in cutii. stau acolo si prind praf ca nu mai am unde sa-i incalt. si parca tot nu am destui cand e sa ies la o sindrofie, ceva. nu ca mai exista riscul asta ...cel putin nu deocamdata.

    @ Monis....eu sunt cea care accepta schimbarile mai greu pentru ca "plang" dupa ce a fost...mai ales can ce a fost imi era asa drag. eu strang tot, nu arunc nimic si schimb cu usurinta doar unele chestii....cand vine vorba de Aidan...as pastra cat mai mult din original....daca ar putea sa ramana neatins de chestii lumesti ca invidie, rautate, etc....tare fericita as fi. Din pacate, traim in lumea in care traim si trebuie sa-si piarda un pik din inocenta ca sa supravietuiasca. M-am dus in chestii extreme...I know...nu au nici o legatura cu parul lui...:-DDD
    @ Luthien, te pup si multumim de comment. ce mai faceti voi?

    RăspundețiȘtergere