marți, 8 februarie 2011

Un Trandafir numit Raisa

Am plans aseara citind povestea Raisei, o scumpete de fetita de un an si patru luni. Mama ei, Katteryna face parte din grupul de fete de pe forumul nostru de mamici. A avut o nastere grea, un travaliu lung...si a mai avut parte de un doctor care a lasat-o sa se chinuie, punand astfel in pericol viata copilei. Raisa avea cordonul ombilical infasurat in jurul gatului si creierasul ei a ramas fara oxigen. A fost o luptatoare si a inceput sa respire in urma resuscitarii. Dar, urmarile nasterii traumatizante sunt dureroase.

Pe blogul ei facut de mamicile mele saritoare, veti citi toata povestea. Raisa are parinti minunati, luptatori ca si ea. Ma rog sa aiba putere sa lupte in continuare si cu ajutorul nostru, al tuturor, sa-i poata oferi Raisei o viata normala. 

Orice donatie e binevenita! Cel mai simplu fel in care puteti ajuta este completand cererea pentru redirectionarea impozitului pe profit.

Ma gandesc la micuta si mi se strange sufletul. Si ma uit la baiatul meu si imi dau seama ca NIMIC nu mai conteaza pe lumea asta atata timp cat copilul e sanatos si intreg. 

2 comentarii:

  1. Asa este!
    Sa dea Domnul sa iasa invingatoare Raisa, sa recupereze lunile astea si sa ramana un copil sanatos si fericit!
    Va pup, frumosilor!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma rog pentru acelasi lucru, Uka! si noi va pupam!

    RăspundețiȘtergere