sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Picturi, plimbari si prieteni

Eu care credeam ca Mosul nu a prea fost inspirat aducandu-i lui Aidan creioane in dar....se pare ca m-am inselat. Am venit intr-o zi de la gym si am gasit toti peretii asa, cam ca in poza de mai sus. Artistul e nespus de mandru de operele lui. Acum avem o masa de cafea plina de dungi colorate; falsul nostru semineu electric nu a scapat nici el. ca sa nu mai zic de masa unde mancam noi in fiecare zi. i-a placut lui Aidan ca are picioare inalte si late si s-a gandit ca i-ar sade bine cu un motiv mai postmodern. 
Ei, ce spuneti? Sunteti de acord cu el, nu? Baiatul asta chiar promite. :-D

Intr-o alta ordine de idei, noi am fost pe la inceputul lui ianuarie la o plimbare in Greenwhich.



Iar ieri ne-am intalnit cu Anomis la o cafea in Starbucks. Ne-a povestit despre ultimele ispravi ale lui Dinu.
Ah, da...Anomis era cu doua prietene care l-au distrat maxim pe Aidan.

Observati julitura de la buza? A cazut cu fata de asfalt acum vreo 3 zile. Asa, de pe loc. A fost mare jale si pentru el, dar si pentru mine!


8 comentarii:

  1. 1. super talentat Aidan!

    2. Pup Anomisul de care mi-a fost tare dor!

    3. Aidan a crescut foarte mult!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, te rog sa pui niste poze mai explicite :d. Eu nu vad mare lucru pe pereti.... nu prea inteleg de ce te plangi :D.
    Esti in Romania? :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Monis draga....am o gramada, dar nimic nu se compara cu realitatea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare e Monis!!! :)))
    Super pozele, si alea de la Greenwhich sunt beton!
    BIne, nu se compara cu operele de arta ale lui Piski!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarate opere de arta. Si cand spun asta ma refer la pozele voastre dar mai ales la peretii minunat colorati. Ar trebui sa fiti multumiti ca nu mai aveti toti peretii albi. Ar fi fost tare monoton. Pupici. Monica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super talent are Piski la desen! Cunoaștem stilul!La noi parchetul s-a dovedit a fi o "panza" buna!
    Maria, ca sa fiu concisa, Aidan e un baietel superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica si crocomam ,va pupam cu intarziere...dar apasat. peretii nostri arata din ce in ce mai bine...Sergiu s-a gandit ca e chiar fun sa murdareasca si el...asa ca a inceput sa faca ochi, guri, fete. avem un adevarat muzeu de arta in casa. Crocomam...concisa vreau sa fiu si eu...ai o minunatie de fetita.

    RăspundețiȘtergere