marți, 15 februarie 2011

Credinta si putere


Mi-au dat lacrimile cand am citit zilele trecute mesajul Katterynei - mama Raisei, lasat pentru noi pe forumul de mamici. Il reproduc aici...cuvinte simple, dar atat de puternice, venite de la o mamica incercata. Cuvinte in fata carora nu poti decat sa te pleci umil. Citindu-le, mi s-a umplut sufletul de caldura si recunostinta pentru  nemasuratul dar pe care l-am primit si pentru care simt ca nu voi putea niciodata sa multumesc indeajuns:

Copilul meu e sanatos...iar eu sunt aici, martora la zambetele si fericirea lui cand descopera in fiecare zi, cate un pic din lumea ce-l inconjoara.

"Fetelor eu nu am facut nimic care sa merite cuvintele voastre frumoase. Din contra, voi sunteti cele care faceti atatea pentru Raisa si implicit pentru mine. Vreau sa va spun un singur lucru: De nimic sa nu va fie teama in viata! Pentru ca nimic nu este fara rost si nicio suferinta nu e fara alinare. Caci Domnul nu ingaduie sa suferim fara sa ne trimita milostivire. Si nici un om nu e fara El. Iar eu simt prezenta Lui in toate lucrurile bune care ni se intampla si in toti oamenii care ne ajuta! Pupicei"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu