luni, 24 octombrie 2011

Party, party, party

Stiam ca la petrecerea lui Aidan pentru 2 ani  vom avea multa lume. Cam vreo 30 de persoane, nepunand la socteala copiii. Am avut o groaza de emotii pentru ca ma hotarasem sa pregatesc multe bucate in casa, mai healthy, asa cum imi plac mie. Era foarte simplu sa ma duc pana la supermarket sa cumpar niste party food - slava cerului, au un intreg raion de tot felul de bazaconii la cutie - dar am zis ca daca tot e party, pai atunci sa fie ospat. Evident, pentru meat-eaters m-am dus si pana la shop si le-am luat chiftele si sausage rolls, dar chestiile raw si vegetariene le-am pregatit in casa, aproape pe toate. Am tinut in mod special ca dulciurile sa fie facut de mine. Iar optiunile healthy au fost toate preluate de pe blogul Inei Todoran.

Asa ca, in ordinea numerelor de pe tricou, am ales:


1. tortul de ciocolata facut dupa reteta data de Sabina pe vremea cand eram foarte active pe forum in asteptarea copilasilor. Multe prietene au vrut tort de cioco, asa ca m-am executat. Din cate am inteles, a iesit foarte bun. Eu nu am mai apucat sa mananc. Deci, o fi fost bun.








2. tortul de banane si nuca de cocos pe care l-am "furat" de la Ina si pe care-l planuisem initial pentru copii. Am fost cam amarata ca nu a iesit forma perfecta...dar a fost un real succes. Si mai savurat de adulti decat de copii. Asa ca am impartit reteta cu darnicie pe pagina de facebook





3. Tot de la Ina am facut aceste minunate si mirobolante cupcakes. Glazura a fost bestiala! 


4. O salata de succes a fost cea de castraveti cu maioneza.


5. de ziua lui, pe 3 octombrie, Aidan a sarbatorit la gradi cu tort de capsune tot a la Ina

Iar in rest, am pregatit o gramada de crackers cu philadelphia si somon, crochete, bete de morcov si castraveti pentru dipuri de humus, icre si pate de gasca cu portocale. ( astea au fost, evident, cumparate). Doua dintre invitate au fost foarte dragute si mi-au adus cate o prajitura foarte yummy din productia proprie.

Dupa cum spuneam, am fost un stres, pentru ca am avut multe de facut si consortul a fost conveniently working pe tot parcursul pregatirilor. Am avut noroc de prietena mea Andreea, care m-a ajutat cu taiatul si aranjatul bucatelor, cu ornatul minunatelor cupcakes si cu alte bits and bobs. Si a reusit intr-un timp record sa-l convinga pe Aidan sa doarma la pranz, in timp ce eu inca mai bucataream.

Party-ul a fost reusit. Din feedback-ul primit, toata lumea s-a simtit bine. A fost o mixtura de lume interesanta - South Africa, Italia, UK, Romania, Ungaria si Polonia. I-am vazut pe toti angajati in discutii in cate un grup, apoi moviong on to the next. Ca o gazda ce m-am aflat..am fost foarte ocupata, dar la final, mi-am dat seama ca nu am apucat sa schimb mai mult de 2-3 vorbe cu fiecare in parte. Nu stiu cand a trecut timpul si nici ce am facut mai exact in tot acel timp.

Aidan, in schimb, a fost in al 9-lea cer. Ma asteptam sa fie un pic mai stresat sau mai grumpy, dar nu....a alergat casa in lung si in lat impreuna cu pritenii. 








Cand mama era busy cu taiatul tortul, lui Aidan i s-a pus o mare felie in fata, din care s-a servit , of course!

cadoul de la bunici si de la nanu' Bogdan

impreuna cu Andrei

un cadou foarte cool si zgomotos

performing live!

si la chitara, desi nu se vede

cantam amandoi?

eu sunt cu efectul

Add caption

watch me bang!

tata ma asista

Cam asa am sarbatorit 2 ani. Anul trecut am fost in Romania, unde am sarbatorit in familie. Anul acesta am sarbatorit cu prietenii. Anul trecut ne gandeam ca ne-ar placea mult sa ne facem mai multi prieteni cu copii. Let's face it, e mult mai usor sa socializezi cand toti adultii alearga dupa odraslele din dotare. Uitandu-ma in urma, ma bucur sa costat ca ne-am largit cercul de prieteni cu oameni noi si easy-going, care au copii cu care Aidan se joaca cu placere in fiecare saptamana.

4 comentarii:

  1. Dragilor, ma bucur ca a fost bun tortul. Ati avut o petrecere pe cinste! Va pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani puiutului!
    sa creasca mare si sa fie sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sabina, tortul tau a facut furori. da, a fost un party reusit. copiii s-au distrat tare. va pupam si noi.

    Loredena, multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere