luni, 3 octombrie 2011

La multi ani, iubirea mea!


E 3 octombrie. Afara e vreme de plaja. Acum doi ani, la 4.30 dimineata te nasteai tu, minunea mea cu ochi albastri. Stiu, esti minunea noastra...dar acum iti scrie mama, deci am sa las miniunea mea. 


Desi nu canicula, era senin si frumos, Big-Ben-ul se scalda in lumina soarelui tomnatic, iar eu nu ma mai saturam sa te privesc, sa te miros, sa te gandesc ca esti al meu. Dupa o noapte de travaliu, Mos Ene era departe, iar eu simteam ca am atata energie incat as fi plecat pe strazi sa te arat tuturor si sa le spun ca esti al meu. De la primele gangureli si pana acum parca a trecut asa de mult timp si totusi, parca s-a intamplat ieri. Ma uit mereu la filmuletele cu tine si ma minunez ca erai ca o gazuta. 

Incercam sa mi te inchipui ca toddler, alergand, razand si strigandu-ma "mama". Nu am reusit si oricum nu mi-as fi putut inchipui niciodata cata fericire imi pot aduce zilnic zambetele tale. Si uite ca au zburat doi ani ca vantul si ca gandul, iar tu esti acum un pui de om blond, cu ochi albastri si zambet strengaresc. 

La inceput ma panicam si ma intristam ca trece timpul mult prea repede si ca nu am ragaz sa ma bucur destul de minunea de tine. Apoi au venit alte panici, ganduri pline de spaima despre cum as mai trai eu daca tu ai pati ceva. Sunt spaime pe care, cu siguranta, orice mama le traieste. Acum incerc mereu sa le alung si sa privesc cu incredere in viitor, sa ma bucur si sa multumesc ca esti langa mine si sa sper ca voi avea intelepciunea sa te cresc frumos, sa devii un om bun, drept si generos.  

Sper din suflet ca esti fericit alaturi de noi. Ca simti mereu iubirea noastra, chiar si atunci cand ne mai ciocnim  vointele si chiar si cand nu suntem langa tine. In ultimii doi ani am invatat atat de multe de la tine. De fapt, tu ai venit in viata mea sa ma inveti sa fiu mai buna, sa inteleg ce e adevarata iubire, cat de importanta e clipa si cat poate fi de simplu si frumos sa-ti exprimi bucuria, mirarea si dragostea.  

De la tine am reinvatat sa ma mir de-o petala luata de vant, de un nor in forma de pana de rata salbatica, de o buburuza neascultatoare, care nu vrea si pace sa se infrupte din frunza pe care i-o intinzi cu insistenta in timp ce o certi in bebeluseasca. 

E o binecuvantare sa imi arati in fiecare zi iubire neconditionata, pura si generoasa, asa ca inimioara ta. M-ai invat ce inseamna rabdarea si cat de important e tactul. M-ai invatat ca am nevoie de atat de putine lucruri ca sa fiu fericita. De cand sunt mama ta, ma simt speciala pentru ca tu ai atata incredere in mine. Pentru ca imbratisarea mea means the world to you. Si numai gandul ca un gest atat de simplu, te face pe tine fericit si increzator, ma umple de umilinta si duiosie.

La multi ani, iubirea mea! Sa cresti mare si bun si sa stii ca oricand si oriunde pe pamantul asta, mama te iubeste always and forever. 


9 comentarii:

  1. pfff, nu stiu cum am uitat sa urez blondutul de ziua lui... (mai ales ca e nascut in zi cu tati de Santiago... ti-am mai zis eu ca e o zi cu oameni speciali).
    La multi ani Aidan! Sa cresti voinic, vesel si fericit! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim frumos, Monica! Da, imi amintesc acum ca si sotul tau e pe 3...deci Happy belated Birthday! ce face Santi? wait..don't tell me. ma duc sa-ti citesc blogul :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. vin si eu cu intarziere, care rog sa imi fie iertata: La multi ani si o viata senina si fericita! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai primiti urari intarziate?...La multi ani,minune mica!Sa ai un drum lin si frumos prin viata si sa fii inconjurat de oameni deosebiti ,minunati ca si tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ai scris, Maria!!! Superb! M-am emotionat mult! Mi-am amintit pozele cu big-ben-ul! Uau, ce fericire! Si ce zboara timpul! Incredibil! Si eu ma cutremur de multe ori de emotii cand il vad cum fuge pe langa mine si ma gandesc ca nu mi-am putut imagina inainte cat poate fi de minunat un pui de-al meu :).

    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Maria! Santi e bine, am depasit o perioada foarte grea si acum e totul bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pentru urari si ganduri!

    Monis, ma bucur ca acum sunteti spre bine.

    va doresc un week-end placut! noi avem maine party...simt ca ma panichez deja cand ma gandesc la cat de multe lucruri mai am de facut/gatit si la cat de putin timp mai am sa le fac.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos ai scris, Maria!Mi-am adus aminte primele poze cu el, cand privirea mi-a fugit la buzitele lui carnoase de imi venea så pup monitoru.Så va traiasca si så fie sånåtos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iuliko...da da...si eu imi aduc aminte pe Brucu pe pieptul tau...si tu cu un chip atat de frumos si de fericit.

    RăspundețiȘtergere