duminică, 29 august 2010

Din nou, Acasa


Ei, vorba vine. Ne-am intors din Sardinia de pe 18 august, dar abia acum apuc sa scriu. A fost frumos. Marea incredibil de albastra si de limpede si de curata. Despre italieni, nu prea stiu ce sa spun. Unii sunt ok, unii sunt nesuferiti. Si fac tot posibilul sa ti-o arate. Am vazut casute, vilisoare parca rupte din 1001 de nopti, niste iahturi opulente si magazine scumpe de te uitai la vitrina ca la o piesa de muzeu. Nu am zabovit prea mult in fata lor. De ce? Nu ar fi avut nici un rost. Am tot ce-mi trebuie in mare si chiar daca nu as avea....mi-as face doar sange rau. 


But again, a fost frumos. Aidan, o zvarluga. I-a placut marea la nebunie. Scancea pana il bagam in apa pentru ca era cam racoroasa, dar once there, nu ar mai fi iesit. Va suna a lauda, dar si pe plaja si in plimbarile noastre prin statiune, chiar si cei mai seriosi barbati zambeau cand il vedeau. Mai ales ca el e cu gura la urechi mai mereu. Ii faceau cu mana, veneau si-mi spunea ce frumos e sau ma intrebam daca e cumva fata. Oare seamana fiu-meu cu o fata? ca haine roz nu prea are. 

Nu a vrut sa manance absolut nimic. Si nu, nu era de la dinti. Cu o zi inainte de plecare ii iesise al doilea incisiv central superior. Dupa ce ne-am intors, am gasit rezolvarea la mofturile lui. nu-i place mancarea la lingurita. vrea doar ce poate apuca el cu mana. asa ca ii fac mini snitzele la cuptor, pastai si alte legume pe care le poate manca singur. In rest, baga capsuni, banane si mar cat curprinde.

Miercuri a cazut pe scari. Eu eram plecata la un workshop si taica-su il indemna sa vina spre el. Si-a facut un avant, de a aterizat in cap, 3 trepte mai jos, langa calorifer. Ieri, s-a ridicat la perete pe pat si a alunecat. Acum are doua vanatai mari in frunte. E hiperactiv si nu prea cred ca va fi mai usor sau mai bine cand va incepe sa mearga. 

Dar e sanatos si fericit si zglobiu, asa ca nu ma plang. La sfarsitul lui septembrie plecam in Romania sa-i luam din mot. Abia astept sa pot sa muncesc si eu un pic. Sa stiu ca o ora, doua, are cine sa aiba grija de el. Dar pana atunci, s-a trezit coconasul si avem program de joaca!

3 comentarii:

  1. Acum, pe bune, Aidan chiar este un frumos.
    Cat despre faptul ca e fata sau baiat...hmmm, ni se intampla si noua. Eu cred ca din cauza expresiei lor.

    Cu mancarica...pai sa aveti pofta si sa papati singurei in continuare. O fi avand ceva smanta de african?? Ca parca pe-acolo se papa cu mana...

    Pupam vanataile si speram sa nu mai faca altele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosi sunteti!!! :x :x :x

    Pupam zglobiul smecheros!

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, e bine ca mananca si cu manuta! Asta e lucru mare: una la mana ca se hraneste, doi la mana ca isi dezvolta abilitatile!
    Cum ii faci snitelele la cuptor? Poate fac si eu la ala cu microunde sau poate ii fac gratar. vad eu. Si Ana e din ce in ce mai interesata de mancatul cu mana! Nu isi mai face greata ca inainte si inghite bucatoaie mari de azmita deja.

    Va pup, sunteti niste frumosi!

    RăspundețiȘtergere