duminică, 1 noiembrie 2009

Patru saptamani de viata

31 Octombrie 2009

Iubitul meu iubit, azi ai implinit 4 saptamani de cand ai venit pe lume. Imi promit mereu ca iti voi scrie mai des gandurile si trairile mele, ca sa-ti umple golurile amintirilor pentru cand vei fi mai mare. Desi au trecut patru saptamani, parca a fost ieri cand Amy(moasa) mi te-a pus in brate si tu oracaiai neconsolat.
Patru saptamani si eu te iubesc din ce in ce mai mult. Ma uit la tine cand dormi si-mi dau lacrimile de fericire ca existi, ca esti al meu si ca esti atat de frumos si de perfect.

In prima saptamana cand te-am adus acasa, te verificam din 2 in 2 minute sa vad daca mai respiri. Seara plangeam cu tine in brate si-l rugam pe D-zeu sa te fereasca de rau, sa nu ma pedepseasca in vreun fel si sa ai tu de suferit. Nasterea a fost dureroasa, dar totul a decurs extraordinar. Imi era si inca mi-e frica uneori sa nu patesti ceva si toata fericirea mea sa se naruie.

Pana cand nu te-ai nascut, nu am putut intelege ce simti cand esti mama. Acum insa, STIU si e minunat. Nu cred ca as putea explica in cuvinte, oricat de mult as incerca.
Si vad cum cresti pe zi ce trece, acum ganguresti mai mult, faci fatzuci dragute cu gurita ta carnoasa, oo-uri si uu-uri, razi in somn si te tot rog sa imi zambesti sic and esti treaz. Dar inca nu esti pregatit.

In fiecare zi te vad cum devii mai puternic, mai alert, cum esti mai atent la lumea din jur. Esti atras de lumea de afara si de ghivecele mele cu flori de la fereastra.
Multe nopti adormi pe pietul meu si ne prinde dimineata asa. Dragul mamii pui, imi doresc sa te cresc frumos, sa fii bun, sa fii tolerant, sa iubesti frumosul si sa fii marinimos.

3 comentarii:

  1. Sa fie sanatos! Si voi pe langa el.
    :) Iubit stiu ca este, asa ca ii doresc ceea ce ii doriti voi :)
    Poate undeva-candva o sa intalneasca si o sa isi schimbe amintiri din copilarie...cand mamele lor isi scriau pe internet :))

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim mult. si voua va dorim la fel. eu m-am apucat sa-i scriu din cand in cand...ca un mic jurnal, cu ganduri de-ale mele si chestii despre el. ma gandesc ca mi-ar fi placut ca mama sa f facut asa ceva pentru mine. sa stiu si eu cum eram si cum erau ei pe langa mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos i-ai urat, Maria! M-a uns la suflet fraza de sfarsit. :)

    RăspundețiȘtergere