duminică, 23 septembrie 2012

In curand, interviu cu Maia Morgenstern & Toma Enache despre "Carmen" si teatru...

Ieri a fost o zi frumoasa si speciala pentru mine. Am fost din nou jurnalista si am avut misiunea de a intervieva doua persoane deosebite: pe d-na Maia Morgenstern si pe regizorul Toma Enache. Am avut onoarea, iar dansii au avut amabilitatea de a sta de vorba cu mesagerul Radio Ciocarlia (that would be me) inainte de auditia piesei de teatru radiofonic "Carmen - Scene de dragoste". Inca nu constientizez ca mi s-a intamplat mie, ca eu am avut aceasta ocazie. Sa va mai spun ca am avut emotii si ca la un moment dat nu stiam ce sa mai fac cu mainile, mintile si vorbele, e inutil. Inca nu imi vine sa cred, dar marturie sunt cele 46 de minute de pe reportofonul meu.

Chelsea Theatre a gazduit un proiect european numit "A Date with Carmen" - viziuni moderne a unor topicuri precum viata, dragostea si soarta. Una dintre cele 5 tari participante a fost si Romania prin piesa radiofonica "Carmen - Scene de dragoste", regizata de Toma Enache si a carei protagonista este Maia Morgenstern. Inca nu am terminat de transcris interviul si nici nu vreau sa dau in vileag prea multe amanunte. So watch this space...

P.S. Cand eram studenta la jurnalism in Bucuresti, mi-a parut rau ca nu dadusem examene la Relatii Publice, pentru ca mi se nazarise mie ca viata de PR-ist e mai faina si ca mi s-ar potrivi mai bine. Acum, dupa cativa ani buni de PR, nu-mi doresc nimic mai mult decat sa revin la cariera de ziarist si scriitor. E ciudat cum, pentru a ajunge la adevarata ta menire, trebuie sa iei tot felul de cai ocolite care sa te trezeasca si sa te aduca pe calea ta cea adevarata. 

Descoperirea asta este absolut sublima si eliberatoare. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu